WYSYŁKA

1.

Po wysyłce zamówienia jego status zmieni się na „Zrealizowane”, a potwierdzenie zmiany status zostanie wysłane na skrzynkę mailową klienta.

2.

Termin realizacji potrzebny na przygotowanie produktów do wysyłki wynosi do 7 dni roboczych (chyba że opis produktu mówi inaczej). Nie uwzględnia on czasu przewidzianego na dostawę przez Kuriera (1-2 dni) lub przygotowania towarów na specjalne zamówienie – tutaj czas ustalany jest z Klientem indywidualnie.

Pracujemy cały tydzień od poniedziałku do piątku. Zamówienia złożone do godziny 13, staramy się wysłać tego samego dnia. Najlepszym wyborem rodzaju wysyłki jest InPost Paczkomat – możesz wtedy odebrać przesyłkę nawet o 23 lub poprosić zaufaną osobę o jej odbiór. Nie przyjmujemy zwrotów za pobraniem, ponieważ musimy sprawdzić dokładnie zwracany przez Was produkt.

3.

W chwili odbioru Klient zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia obowiązany jest zgłosić ten fakt dostawcy i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym.

4.

Jeśli po zmianie statusu zamówienia na „Zrealizowane” przesyłka nie dotarła w przewidzianym terminie, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny

5.

Cennik:

Przesyłka do paczkomatu Inpost – płatność przelewem – 18,99 zł (1-2 dni)
Przesyłka kurierska – płatność przelewem – 18,99 zł (1-2 dni)

Darmowa wysyłka dla zamówień powyżej 499,00 zł przy płatności przelewem

PŁATNOŚCI

Płatności odbywają się za pomocą płatności online Przelewy24.

Nr rachunku bankowego 30 1140 2004 0000 3002 7403 4038