WYSYŁKA
1.
Po wysyłce zamówienia jego status zmieni się na „Zrealizowane”, a potwierdzenie zmiany status zostanie wysłane na skrzynkę mailową klienta.
2.
Termin realizacji potrzebny na przygotowanie produktów do wysyłki wynosi do 7 dni roboczych (chyba że opis produktu mówi inaczej). Nie uwzględnia on czasu przewidzianego na dostawę przez Kuriera (1-2 dni) lub przygotowania towarów na specjalne zamówienie – tutaj czas ustalany jest z Klientem indywidualnie.
Pracujemy cały tydzień od poniedziałku do piątku. Zamówienia złożone do godziny 13, staramy się wysłać tego samego dnia. Najlepszym wyborem rodzaju wysyłki jest InPost Paczkomat – możesz wtedy odebrać przesyłkę nawet o 23 lub poprosić zaufaną osobę o jej odbiór. Nie przyjmujemy zwrotów za pobraniem, ponieważ musimy sprawdzić dokładnie zwracany przez Was produkt.
3.
W chwili odbioru Klient zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia obowiązany jest zgłosić ten fakt dostawcy i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym.
4.
Jeśli po zmianie statusu zamówienia na „Zrealizowane” przesyłka nie dotarła w przewidzianym terminie, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny
5.
Cennik:
Przesyłka do paczkomatu Inpost – płatność przelewem – 18,99 zł (1-2 dni)
Przesyłka kurierska – płatność przelewem – 18,99 zł (1-2 dni)
Darmowa wysyłka dla zamówień powyżej 499,00 zł przy płatności przelewem
PŁATNOŚCI
Płatności odbywają się za pomocą płatności online Przelewy24.
Nr rachunku bankowego 30 1140 2004 0000 3002 7403 4038